Przejdź do treści
EBD 2020
Your official city guide to Bydgoszcz
#visitbydgoszcz

Edukacja Pianistyczna w Polsce | III Ogólnopolska Konferencja

Gdzie?
Edukacja Pianistyczna w Polsce | III Ogólnopolska Konferencja

Informacje od Organizatora:
Wpływ edukacji pianistycznej na kreatywność uczniów i studentów
7 listopada 2023 roku
Aula AMFN ul. Słowackiego 7
9:00
Otwarcie Konferencji – JM Rektor prof. dr hab. Elżbieta Wtorkowska
Prowadzenie – prof. dr hab. Maria Murawska
9:30
dr hab. Magdalena Lisak (AM Katowice)
Idea correspondance des arts w edukacji pianistycznej
10:00
prof. dr hab. Robert Marat (AM Łódź)
Praca nad wrażliwością dźwiękową poprzez inspirację śpiewem bel canto
10:30
dr hab. Piotr Różański (AM Kraków)
Dobór repertuaru jako element rozwoju kreatywności w kształceniu pianistycznym
11:00
dr Karol Garwoliński (AM Gdańsk)
Edukacja wczesnoszkolna i szkolna w kontekście osiągnięć pianistyki światowej ostatnich lat. W poszukiwaniu nowych ścieżek
11:30
dr hab. Maciej Pabich (AM Poznań)
Wyobraźnia a kształtowanie techniki pianistycznej
15:00
dr hab. Agnieszka Przemyk-Bryła (UMFC Warszawa)
Granice i oblicza inspiracji w relacji mistrz-uczeń
15:30
dr hab. Michał Szczepański (AM Wrocław)
Historia rozwoju fortepianu jako ważny element w ewolucji  kompozycji i pianistyki XVIII  i XIX wieku.
16:00
dr hab. Anna Stempin-Jasnowska (AMFN Bydgoszcz)
Kreatywność w edukacji muzycznej. Teoria i rzeczywistość
16:30
dr Sławomir Wilk (AM Gdańsk)
Utwory fortepianowe dla początkujących Snorriego Sigfusa Birgissona jako przykład literatury rozbudzającej wyobraźnię i kreatywność dziecka
17:00
prof. dr hab. Bogusław Rottermund
Kreatywne wprowadzenie początkującego ucznia klasy fortepianu w muzykę współczesną wg metody Andrzeja Henryka Bączyka
18:00, Aula AMFN ul. Słowackiego 7
Koncert w wykonaniu uczniów Państwowego Zespołu Sztuk Muzycznych im. Artura Rubinsteina w Bydgoszczy

do góry

We use cookies to facilitate the use of our services. If you do not want cookies to be saved on your hard drive, change the settings of your browser.

I understand