Przejdź do treści

Badania i rozwój publiczności - szkolenie

Gdzie?
Badania i rozwój publiczności - szkolenie

Badania i rozwój publiczności, czyli jak poznawać potrzeby odbiorców i skutecznie na nie odpowiadać - szkolenie (29-30 listopada)

To już drugie, praktyczne warsztaty z przeprowadzania badań nad odbiorcami. Na pierwszym spotkaniu cieszyliśmy się dużą frekwencją i ogromnym zainteresowaniem uczestników, czas to powtórzyć!
Jeśli kiedykolwiek zmagaliście się z trudnością dotarcia do konkretnej lub specyficznej grupy odbiorców, a utarte schematy i sztywne statystyki nie przyniosły wymiernych korzyści, to spotkanie jest właśnie dla Was. Będziemy inspirować do zaangażowania w kreatywne działania, prezentować dobre praktyki oraz sieciować różne osoby i środowiska.
Warsztaty to dwa dni, szesnaście godzin i niezliczona ilość wiedzy. W kameralnym gronie wspólnie z ekspertem Łukaszem Maźnicą postaramy się spojrzeć na publiczność z innej perspektywy. Wiedza zdobyta podczas praktycznych warsztatów z pewnością ułatwi przygotowanie przez Was oferty spełniającej oczekiwania osób, o których uwagę chcielibyście zabiegać.
W formule współpracy i kreatywności, poprzez rozmowę i empatię zamienimy wiedzę na konkretne pomysły, projekty i działania. Przekonamy się, że praca w interdyscyplinarnych zespołach to doskonałe narzędzie do wymyślania innowacyjnych rozwiązań.
Po spotkaniu uczestnicy będą w stanie w łatwy sposób zaplanować i zrealizować badanie publiczności nastawione na doskonalenie oferty. Będą potrafili formułować trafne pytania badawcze oraz przygotowywać scenariusze badań, a ponadto zdobędą umiejętności zespołowego wyciągania wniosków z badań, które w łatwy sposób zamienią na konkretne i twórcze pomysły, dotyczące przyszłej oferty.


Każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.


Spotkanie poprowadzi Łukasz Maźnica – partner w agencji   Hearts & Heads, badacz, moderator procesów kreatywnych oraz trener design thinking. Z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją z ekonomii kultury. Jako mentor i doradca od dziesięciu lat współpracuje z firmami, instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi, wspierając klientów w lepszym rozumieniu potrzeb i oczekiwań odbiorców. Jako wykładowca współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z design thinking dla studentów teleinformatyki oraz informatyki społecznej.


Informacje organizacyjne:
Kiedy?   29-30.11.2023 r., godz. 9.00-17.00 (szkolenie obejmuje 2 dni po 8 godzin)
Gdzie?   Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo?   warsztaty dedykowane są dla organizacji pozarządowych, kadr kultury, osób z działów marketingu i komunikacji, edukacji, obsługi widowni
Cena:   50 zł
Zapisy:   kliknij   TUTAJ!


______________________
Kalendarz wydarzeń    
odbywających się w     Bydgoszczy     miej zawsze pod ręką dzięki     aplikacji mobilnej     (Android i iOS).
______________________
Informacje o wydarzeniach przesyłajcie na adres     wydarzenia@visitbydgoszcz.pl
______________________
Bydgoskie Centrum Informacji nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany miejsc, godzin i dat wydarzeń. 


 

do góry

beWir verwenden Cookies, um die Nutzung unserer Dienste zu erleichtern. Wenn Sie keine Cookies auf Ihrer Festplatte haben möchten, ändern Sie die Einstellungen Ihres Browsers.

Ich verstehe