Przejdź do treści

Budowanie marki festiwalu jako szczególnego rodzaju wydarzenia kulturalnego - warsztaty

Gdzie?
Budowanie marki festiwalu jako szczególnego rodzaju wydarzenia kulturalnego - warsztaty

O CYKLU
Zapraszamy na cykl spotkań i warsztatów z Anną Proszowską-Salą, które będą dotyczyć różnych obszarów działalności kulturalnej. Idea spotkań opiera się na przekazywaniu wiedzy i doświadczeń w obszarach związanych z organizacją festiwali, budowania marki osobistej oraz działań z zakresu promocji. Podczas warsztatów w praktyczny sposób poznamy różnorodne narzędzia i strategie, a poprzez dyskusję i ćwiczenia zdobędziemy umiejętności, które wpłyną na podniesienie skuteczności w pracy.
W Młynach Rothera tworzymy inspirujące środowisko dla rozwoju i chętnie dzielimy się wiedzą, która sprzyja rozwojowi zawodowemu i osobistemu. Pragniemy, aby nasze spotkania były nie tylko źródłem wiedzy, ale także miejscem, gdzie wspólnie rozwijamy się i podnosimy jakość naszej pracy. Dążymy do profesjonalizacji branży poprzez wymianę doświadczeń i budowanie sieci kontaktów.


O SPOTKANIU
Pierwsze spotkanie będzie dotyczyło budowania marki festiwalu jako szczególnego rodzaju wydarzenia kulturalnego. Rynek festiwali jest duży, a wszystkie funkcjonujące na nim podmioty walczą o uwagę publiczności, partnerów, sponsorów. Festiwale są architektami marek miejsc. Często mają swoją renomę, historię, przynoszą realne korzyści miejscom, w którym się odbywają, wpływając na ich wizerunek, sławę i dochody. Jednak muszą stale dbać o swoją pozycję, markę i komunikację – po to, aby nie utracić znaczenia, a co za tym idzie dotychczasowej pozycji i finansowania.
Celem spotkania jest wsparcie merytoryczne zarządzających i ich zespołów w procesie budowania, rozwijania i umacniania marki festiwalu.


Udział w warsztatach pomoże w:
- spojrzeniu na nowo na sposób tworzenia koncepcji merytorycznych i promowania festiwalu,
- budowaniu wyrazistej i przyciągającej uwagę marki festiwalu dzięki inteligentnej promocji,
- zmianie dotychczasowego sposobu działania w obszarze promocji na bardziej efektywny i korzystny dla festiwalu,
- wzmocnieniu i zoptymalizowaniu swoich dotychczasowych działań promocyjnych, żeby wejść na wyższy poziom ze swoją komunikacją z rynkiem i odbiorcami,
- zyskaniu całkowitej jasności i klarowności w kwestii tego, jak mówić o tym, co masz do zaoferowania i przekazania poprzez swój festiwal,
- zrozumieniu i przyciąganiu tych „właściwych” odbiorców, słuchaczy, klientów, partnerów,
- realizowaniu konkretnych celów wizerunkowych i finansowych, dzięki dobrze zaplanowanym działaniom promocyjnym.


Zakres merytoryczny warsztatów obejmować będzie takie zagadnienia jak:
- trendy w Polsce i na świecie, które mają wpływ na tworzenie marek festiwalowych,
- analiza benchmarku Twojego wydarzenia,
- diagnoza sytuacji wyjściowej w odniesieniu do marki Twojego festiwalu,
- funkcje promocji w odniesieniu do festiwalu – po co to robić?
- wyznaczanie celów działań promocyjnych wokół festiwalu,
- kluczowe grupy interesariuszy – kim są i jak o nich myśleć?
- kluczowe komunikaty vs kluczowe grupy odbiorców – jak je definiować?
- narzędzia i techniki promocji w świecie on-line i off-line, w tym m.in.: public relations, public affairs, content creation, działania reklamowe, publicity,
- kanały komunikacji – jak dobierać?
- jak pisać, mówić i pokazywać to co dotyczy festiwalu?
- jak definiować mierniki efektywności swoich działań?
- harmonogram prac – ważny element zarządzania promocją,
- planowanie budżetu promocyjnego
- case studies – przykłady z polski i ze świata najciekawszych działań promocyjnych dedykowanych festiwalom.


O PROWADZĄCEJ
Anna Proszowska-Sala – jest strategiem, specjalistką od komunikacji marketingowej i Public Relations, executive i career coachem. Osobiste doświadczenia pozwalają jej na zaoferowanie innym wolnego od stereotypów i schematów spojrzenia z nowej perspektywy na własne zawodowe możliwości. Wierzy, że kariera może mieć wiele oblicz, być niezwykle ciekawa i satysfakcjonująca a granice osobistego i zawodowego spełnienia wyznacza wyłącznie nasza wyobraźnia i odwaga. Współpracuje z utalentowanymi profesjonalistami z branży sztuki i sektorów kreatywnych. W swojej pracy koncentruje się na wyzwalaniu potencjału twórczego, kreatywności i tworzeniu skutecznej strategii, by osiągać obrane cele. Jest Misją jest wyposażanie artystów i twórców w wiedzę niezbędną do tego, aby efektywnie działać we współczesnym świecie i mieć na niego większy wpływ. Wśród klientów, dla których dotychczas pracowała i którzy powierzali jej swoje marki i budżety znajdują się takie firmy jak: T-mobile, Orange, Stroer Group, Jeronimo Martins, ABB, PZU SA, Polnord SA, AMS SA, European Commision, Vastint, Costa Coffe, SMB Miller, Kompania Piwowarska, zarządy miast i regionów i wielu innych.


Informacje organizacyjne:
Kiedy? 26.03.2024 r., godz. 10.00-16.00, podczas spotkania przewidujemy przerwę kawową oraz lunch
Gdzie? Młyny Rothera, Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? dla osób, które zawodowo odpowiadają za zarządzanie, organizację i produkcję festiwali, osób, które są członkami zespołów pracujących przy tego typu projektach, osób z potencjałem myślących o profesjonalizacji, które chcą wkroczyć do sektora kreatywnego lub myślą o organizacji własnego festiwalu
Cena: 260 zł


KOLEJNE WYDARZENIA Z CYKLU
24-25.04.2024 r. – Budowanie marki osobistej i rozwoju kariery w sektorze kreatywnym
15-16.05.2024 r. – Planowanie działań promocyjnych w odniesieniu do projektów i przedsięwzięć artystycznych i kulturalnych


______________________
Kalendarz wydarzeń
odbywających się w Bydgoszczy miej zawsze pod ręką dzięki aplikacji mobilnej (Android i iOS).
______________________
Informacje o wydarzeniach przesyłajcie na adres wydarzenia@visitbydgoszcz.pl
______________________
Bydgoskie Centrum Informacji nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany miejsc, godzin i dat wydarzeń. 

do góry

beWir verwenden Cookies, um die Nutzung unserer Dienste zu erleichtern. Wenn Sie keine Cookies auf Ihrer Festplatte haben möchten, ändern Sie die Einstellungen Ihres Browsers.

Ich verstehe