Przejdź do treści

Jak badać potrzeby odbiorców kultury? - warsztaty

Gdzie?
Jak badać potrzeby odbiorców kultury? - warsztaty

Informacje od Organizatora:
„Badania i rozwój publiczności, czyli jak rozpoznać potrzeby odbiorców i skutecznie na nie odpowiadać”
Zapraszamy do Młynów na intensywne, praktyczne warsztaty z przeprowadzania badań nad odbiorcami kultury i nie tylko. Jeśli kiedykolwiek zmagaliście się z trudnością dotarcia do konkretnej lub specyficznej grupy odbiorców, a utarte schematy i sztywne statystyki nie przyniosły wymiernych korzyści, to spotkanie jest właśnie dla Was. Będziemy inspirować do zaangażowania w kreatywne działania, prezentować dobre praktyki oraz sieciować różne osoby i środowiska.
Warsztaty to dwa dni, szesnaście godzin i niezliczona ilość wiedzy. W kameralnym gronie wspólnie z ekspertem dr Sewerynem Rudnickim postaramy się spojrzeć na publiczność z innej perspektywy. Wiedza zdobyta podczas praktycznych warsztatów, z pewnością ułatwi przygotowanie przez Was oferty, spełniającej oczekiwania osób, o których uwagę chcielibyście zabiegać.
W formule współpracy i kreatywności, poprzez rozmowę i empatię zamienimy wiedzę na konkretne pomysły, projekty i działania. Przekonamy się, że praca w interdyscyplinarnych zespołach to doskonałe narzędzie do wymyślania innowacyjnych rozwiązań.
Warsztaty dedykowane są dla organizacji pozarządowych, kadr kultury, osób z działów marketingu i komunikacji, edukacji, obsługi widowni.
Po spotkaniu będziecie w stanie w łatwy sposób zaplanować i zrealizować badanie publiczności nastawione na doskonalenie oferty. Nauczycie się, jak formułować trafne pytania badawcze oraz przygotowywać scenariusze badań, a ponadto zdobędziecie umiejętności zespołowego wyciągania wniosków z badań, które w łatwy sposób zamienicie na konkretne i twórcze pomysły, dotyczące przyszłej oferty.
Spotkanie poprowadzi dr Seweryn Rudnicki – socjolog, moderator sesji kreatywnych, trener, naukowiec, autor książek i artykułów. Związany z Akademią Górniczo-Hutniczą, gdzie naukowo bada kreatywność i procesy tworzenia nowej wiedzy.

Informacje organizacyjne:
Kiedy? 13-14.09.2023 r., godz. 9.00-17.00; szkolenie obejmuje dwa dni po 8 godzin
Gdzie? Spichrz Zbożowy – II piętro
Dla kogo? dla organizacji pozarządowych, kadr kultury, osób z działów marketingu i komunikacji, edukacji, obsługi widowni
Cena: 50 zł


______________________
Kalendarz wydarzeń
odbywających się w Bydgoszczy miej zawsze pod ręką dzięki aplikacji mobilnej (Android i iOS).
______________________
Informacje o wydarzeniach przesyłajcie na adres wydarzenia@visitbydgoszcz.pl
______________________
Bydgoskie Centrum Informacji nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany miejsc, godzin i dat wydarzeń. 

do góry

beWir verwenden Cookies, um die Nutzung unserer Dienste zu erleichtern. Wenn Sie keine Cookies auf Ihrer Festplatte haben möchten, ändern Sie die Einstellungen Ihres Browsers.

Ich verstehe